donderdag 20 januari 2011

Zusjes

iets wat ik jullie waarschijnlijk nog nooit heb verteld.. ik heb 3 zusjes.
ik ben tweeling met 1, en die andere 2 zijn ook tweeling.
de ''kleinste'' zijn 14, en ik herken mezelf in hun (zooo gek) dan denk ik, was ik vroeger ECHT zo erg.. blijkbaar :P

maargoed, uiteindelijk ontwikkelen ze een eigen ik.. en ik denk dat het verrassend leuke zusjes gaan worden uiteindelijk. maar op dit moment zijn het heksen :)


tot die tijd, gniffel ik achter mijn laptop.. wat een gekke opmerkingen je kunt maken als je 14 bent (doe ik nog steeds.. leer ik ook niet af) dat je een muzieksmaak ontwikkeld.. bizar dat we niet dezelfde hebben ;)

En ondanks alle kleine uitbarstingen.. zijn het toch echt schatjes.

en mijn tweelingzus, is ook een beetje anders! in alles verschillen we.. we houden samen alleen van romantische komedies kijken met kopjes thee.. voor de rest is zei donkerharig en ik niet beetje roodbruinblond ofzo.. ligt ook aan de tijd van het jaar :) zei houdt niet zo van uitgaan, ik wel.. heel erg zelfs. Zei heeft nog niet zoveel met meidendingen zoals mascara, oogpotlood en heel veel haarspulletjes. alhoewel ze wel echt jaloersmakend mooi haar heeft, ze heel lief is, en alles op haar gemakje doet terwijl ze dyslectisch is. respect voor mijn lieve tweelingzusje.

ik zou echt niet weten wat ik zonder ze zou moeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten