zaterdag 8 januari 2011

Here i am.. Again!

Halloo iedereen!

een nieuw jaar is begonnen, ik heb veel vrienden verloren.. maar ook geweldige vrienden gemaakt.


ik werk nu echt echt echt.. dat wil zeggen, mijn studie is af! best gek.. (maar misschien wil ik ook nog wel leren) moeilijk dus :)

vorig jaar heb ik geleerd dat ik niet meer onpositief in het leven moet staan.. ik deed dat al niet heel erg. maar als je alles positief benaderd krijg je uiteindelijk veel liefde terug. Heerlijk vind ik dat!


ik heb ook geleerd dat zusjes in de puberteit niet leuk zijn.. het kunnen heuse heksen worden.. maar stiekem zijn ze toch wel lief. Daar heb je zusjes voor.. en stiekem kan ik niet wachten totdat we met zijn allen uit kunnen gaan.

ik heb herontdekt dat cadeautjes geven veel leuker is dan cadeau's krijgen.. het klinkt echt bizar, maar als je echt een cadeau hebt wat bij diegene past.. en dan het gezicht ziet als het uitgepakt wordt.. wat een superfijn gevoel is dat!


ik ben inmiddels bezig met mijn rijbewijs, en het is heerlijk. ik hoop dat ik hem snel heb want dat zou mij echt enorm veel vrijheid geven. (ik woon echt in the middle of nowhere en pas na een kilometer staat er een lantaarnpaal)tot die tijd fiets ik gewoon.. dat zal ik ook wel blijven doen denk ik. Thank god heeft mijn vader mijn lichtje op mijn fiets gemaakt.

& sinds ik werk ben ik eigenlijk best wel verslaafd aan alles kopen waar ik zin in heb.. het kan ook. maar in 2011 ga ik leren sparen. proberen in ieder geval.

ook ga ik proberen wat minder verlegen en wat meer spontaan te zijn. vreselijk als je niet weet wat je moet zeggen bij allemaal nieuwe mensen. ik haat het zo.. maar dat ga ik proberen te veranderen!


en voor de rest.. leef je leven zoals je wil dat je je leven leeft!

Happy New Year!! (eigenlijk mag het niet meer.. de 3 koningen zijn inmiddels al weg, maargoed.. dat doet er niet toe)

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten