vrijdag 14 januari 2011

Goodevening



na een vermoeiende dag eindelijk even tijd om te bloggen. op kantoor was het behoorlijk druk vandaag voor mij ..superveel te doen (en een nieuwe collega die ooooooveeeraal haaaar tijjddd voooor neeeemt) bah bah bah.

alhoewel, zelf ben ik ook wel van relax, en maak je niet druk.. wat is er nu het ergste wat je kan gebeuren? (what doesnt kill you makes you stronger) maar dit is wel heel heel heel erg. Maargoed genoeg geklaagd daarover. ik ben echt bek af, ik wil naar bed, maar ook kopjes thee, ik wil ook naar de kerstboomverbranding, maar het regent.. dus ik ga niet. vies weer weer.. :)

en Weeekend!!! ik ga heel veel doen dit weekend, morgen stijldansen ( superleuk, echt) ik mag dan wel geen vaste danspartner hebben maar ik hou van de Jive. dat gehops vind ik echt geweldig. daarna rijd ik met de trein HEEELEEMAAL naar Schagen. en als ik daar ben ga ik naar de film love & other drugs. en daarna gezellig borreltjes drinken in de stad. whoehoee!

de volgende ochtend weer vroeg op. naar het strand en daarna naar de verjaardag van mijn neef. (Hieperdepiep)

en zondagavond gewoon helemaal niets. lekker koken, nog meer kopjes thee drinken en daarna weer fijn aan het werk.

wat een heerlijk leven heb ik toch!

kus kus kus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten