zondag 9 januari 2011

Nieuwjaarsbal

.
Ook wel eens van die dagen dat je niet weet wat je aan moet trekken, met je haar moet doen.. uberhaupt zin hebt om ergens heen te gaan. IK WEL.. ik had namelijk meer zin om in mijn pyamabroek romantische komedie's te kijken op de televisie.

maaaaar..

gisteren en een klein stukje vanmorgen was het nieuwjaarsbal. Jurk aan, Krullen in, makeup toch maar op en gaan.

het was onwijs gezellig, gedronken, veel gedanst (stijldansen) en een hoop gelachen :)



er mogen vaker van dat soort avondjes georganiseerd worden!

En over een paar weken ga ik naar MCFLY, alhoewel ik dacht dat ze altijd leukere popsong/rock toch wel boybandjes achtige muziek maakten hebben ze nu wel een heftiger repetoire. dus ik zit nog even te dubben of ik mijn kaarten verkoop of dat ik ze zelf hou.

hoe dan ook, geniet van je dag (DE ZON SCHIJNT!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten