zondag 30 januari 2011

Mcfly/Makebelieve

Het was weer een geweldig weekend!! met niet heel veel postst deze week..(sorry sorry sorry)

Vrijdag ben ik naar Mcfly geweest met in het voorprogramma makebelieve. het was echt geweldig! al moet ik zeggen dat ik eerst niet wist dat makebelieve zou komen.. ik kon toevallig al een nummer van ze, en de rest is me absoluut niet tegengevallen! wat een geweldig optreden echt te gek!! en dan heb ik het alleen nog maar over makebelieve..

Mcfly was ook super, geweldige nummers, nieuwe ook! beetje jammer dat er op youtube niet echt een van goede kwaliteit staat. maargoed om een lang verhaal een beetje in te korten: het was echt te gek :D

Wat een stemmen zeg! heerlijk, meteen kaartjes besteld voor 16 april in paradiso voor makebelieve.. Dit is geen reclame hoor :P

de rest van mijn weekend heb ik ook heerlijk doorgebracht! zaterdag eerst naar de kapper (het is zo onwijs gaaf geworden) ik had een plaatje mee, en die hebben ze zo geknipt! ik was echt heel erg blij! daarna ben ik nog even de stad in geweest om de nodige dingen te kopen. en daarna even naar de supermarkt. mijn zusje moest namelijk werken tot 1, en ik moest nog even spulletjes voor brownies mee nemen!

die middag heb ik nieuwe muziek geyoutubed (moest ook weer eens gebeuren) en s'avonds zou ik uitgaan.. toch niet gebeurd, uiteindelijk met mijn ouders mee. ook heel gezellig.. zat om half 11 wel al te knikkebollen.. Gek he? vond ik ook! ;)

en vandaag werd ik heerlijk wakker, film gekeken, boekje gelezen.. toen maar eens uit bed. croissantjes en verse sinasappelsap. Ik hou van zondagen bij mij thuis!!

toen de hele keuken geschrobt, geboent en schoongemaakt met mams.. en daarna heerlijk brownies maken. Ze zijn geweldig gelukt..hard van buiten, zacht van binnen.. Jumm!! daarna ben ik maar eens gaan koken, en dat was natuurlijk ook best wel lekker.. soort van witlof-ovenschotel. vervolgens ben ik lekker gaan tutten --> denk aan, maskers/voetenbad/nagelakjes en je weet ongeveer wel wat ik bedoel. Heerlijk weer.

dat was het. Morgen weer vroeg op en aan het werk!! Jottem.

PS. ik heb niet op hoofdletters/punten/spelling gelet.. excuses.

PPS. het leven is een groot FEEST, je hoeft alleen nog zelf de SLINGERS op te hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten