zondag 10 januari 2010

Bericht zonder naam.

Hello again!

Hier ben ik weer, volkomen nuchter zonder kater van gister
want.. VERRASSING! Ik ben gister niet uitgeweest.
Al sinds oud en nieuw niet meer, toen was ik zo dronken.
daar ben ik een beetje van geschrokken denk ik, hoe je dan sochtends met je dronken koppie je bed nog uitkomt en je je echt raar voelt aangezien je bijna niet meer weet wat je de vorige avond hebt gedaan..(dat heb ik trouwens nooit)
Ik weet altijd alles nog, en soms is dat bagger.. want sommige dingen kun je je beter niet herrinneren vind je ook niet? haha, zoals dat ik weer een vreemd iemand probeerde te versieren, (ditmaal was het een heuse kakker) met een RRR.. je weet wel wat ik bedoel, hij had wel iets.. maar op de manier hoe hij praatte hoefde het voor mij al niet meer. maargoed het was oud en nieuw he. dus voor m'n New and improved
me
moet ik iedereen een kans geven.

En even ter informatie (het werd niets)
gewoon omdat ik principes stiekem wel belangrijk vind.
mijn moeder zegt altijd: waar je het meest van hebt te zeggen kom je het dichtste naast te leggen.haha dus dat word wat later..:P

maar ik ben dus keurig op tijd naar bed gegaan gister, om mijn boek uit te lezen.
echt hij had het perfecte einde, en er had nog wel een deel mogen zijn..
stom dat leuke boeken nooit meer verder gaan als het boek uit is, Ik verzin zelf wel een verder einde dan.

Maar ik ga weer, naar volendam dit keer.. kijken hoe er mensen over het ijs glijden en of mn vrindinnetje bij de amvo werkt.
(met joy ga ik altijd uit, we hebben lol.. we drinken zonder ons helemaal te bezatten) we roken alleen op de fiets. omdat als je dan een sigaret op de grond gooit je vuurwerk krijgt. & we spotten leuke & minder leuke jongens.
haha zo'n vriendin.
maar omdat we het allebei zo enorm druk hebben zien we elkaar niet zoveel meer, Jammer.. maargoed, dat ga ik vandaag dus doen.

enjoy your day, in these great snow..
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten