maandag 11 januari 2010

Goeiemorgen!

vandaag ga ik weer eens naar school.
vorige week ben ik een paar dagen niet gegaan ivm de sneeeeeuw!
opzich geen probleem..:P
maar ik denk dat de leraren dat niet zo leuk vonden.
het was btw echt een lang weekend, een heeerlijk vakantie gevoel.

Nu ga ik dus zo weer met de trein.. als die dan nog zin heeft om te gaan,
en een zoutkaartje kan ik verdorie niet kopen..:P
Omdat ik net in de spitsen rij straks.. jammer,
maargoed, ik ben niet met t verkeerde been uit bed gestapt.
en heb dus een enorm fleurig jurkding aan.. wat ik combineer met mn bruine laarzen.
volgens mij kan het wel, mischien maak ik er wel een foto van en komt die erbij.
maar het is geen fashionblog.. dus dat doe ik niet..:P

Nou ik ga maar weer eens, mijn zusje heeft zojuist de Black eyed peas opgezet.
gezellig..:D

nou succes vandaag iedereen met school, werk & vrij zijn.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten