woensdag 29 februari 2012

Bam!

Lieve bezoekers,

Het is wellicht een beetje raar dat er na zo onwijs veel tijd pas weer iets online komt. Ik kwam er steeds niet aan toe en werd het bloggen een beetje zat. Nu ik het teruglees vind ik het vrij logisch, op dat moment zat ik niet echt lekker in mijn vel. Maar nu gelukkig wel! Iedereen heeft wel eens momentjes van onzekerheid.

Buiten dat vind ik schrijven mega leuk. Ik heb boekjes vol maar het wordt te persoonlijk dat online te zetten. Vond ik. Maar een mening is er om te veranderen of juist niet. Net wat je persoonlijk vindt en wat te voors en tegens zijn.

Genoeg gebabbel, hier een mooi plaatje om de dag mee te beginnen:



Misschien is het iets te vroeg voor champagne, maar ik werd spontaan vrolijk van deze woorden.

Liefs, Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten